måndag 14 november 2011

Skärpning!

Det är dags att skärpa till sig vad det gäller blogginlägg! Ingen kan ju beskylla mig för att vara en flitig bloggare direkt. Tanken är att jag ska visa bilder från veckan som har gått och inte, som det brukar vara, VECKORNA som gått. Så skärpning nu!
Nedan lite bilder från senaste tiden på JP. Tidningen har dominerats av knäck från det nya kulturhuset i Jönköping, Spira, som invigdes i fredags och hade premiär för vip-gäster i lördags. Jag var inte där, förutom under genrepet på dagen (enda chansen att få fota) då jag plåtade artisterna som uppträdde på lördagskvällen. Det var bl.a. Ola Salo och Charlotte Perrelli.
Kvällen ägnade jag mig istället åt att plåta en magisk sångare med sitt sjukt tajta band. Weeping Willows spelade på Bongo Bar. 


Ola Salo på Spira.

Charlotte Perrelli på Spira

Weeping Willows på Bongo Bar.

Lars Melin, teaterchef på Spira.

Husmusen. Sista delen i serien "Inifrån" Spira.
En skäggig man i Linköping.




Cykeldesigner



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar